Contact
contact opnemen
WIJ ZOUDEN GRAAG
HELPEN.
Als u vragen, opmerkingen of suggesties heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het formulier. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk te reageren.
TCCHE LTD
Unit 104 van 1 Riverbank Business Park
Dye House Lane
Londen – VK – E3 2TB
veelgestelde vragen
Meer informatie nodig? Bekijk onze meest gestelde vragen.
Ik heb mijn bevestigingsmail niet ontvangen?
Na uw aankoop zou u een bevestigingsmail van TCCHE moeten ontvangen en een ticket met een QR-code (voor evenementen). Deze documenten worden verzonden naar het e-mailadres dat u in ons systeem heeft ingevoerd. Als u onze bevestigingsmail niet in uw inbox kunt vinden, raden we u aan eerst uw spammap te controleren. Als u met PayPal heeft betaald, wordt de bevestiging verzonden naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan uw PayPal-account. Als u sindsdien uw e-mailadres heeft gewijzigd, moet u contact met ons opnemen om uw adres te wijzigen zodat de bevestiging en tickets naar u verzonden kunnen worden. ER WORDEN GEEN FYSIEKE TICKETS PER POST VERZONDEN. Als u hulp nodig heeft, neem dan contact met ons op via de contactpagina.
Waarom wordt er entreegeld gevraagd voor evenementen?
Het creëren van onze unieke evenementen vraagt veel energie en organisatie van ons personeel. Daarnaast besteden onze sprekers hun tijd aan onderzoek en het bijwerken van hun programma’s om u de meest actuele informatie te bieden. We halen ook sprekers uit het buitenland, bieden hen onderdak, en we huren zalen – dit alles is kostbaar, zoals u zich kunt voorstellen, en we kunnen eenvoudigweg onze evenementen niet organiseren in een veilige omgeving terwijl we ons team ondersteunen zonder de inkomsten uit ticketverkoop. TCCHE Ltd is een non-profitbedrijf en de winsten worden gebruikt voor liefdadigheidsdoeleinden. We begrijpen dat sommige mensen zich in moeilijke financiële situaties bevinden en we raden www.meetup.com aan als een goede bron voor gratis evenementen.
Kan ik mijn ticket overdragen?
We kunnen het ticket overzetten als u het aan iemand anders wilt geven of cadeau doen tot 48 uur voor het evenement. Hiervoor hebben we een bevestiging van u nodig, evenals de naam, het telefoonnummer en het e-mailadres van de nieuwe ticketbezitter.
Wat is het terugbetalingsbeleid?
Gekochte tickets kunnen alleen worden terugbetaald als: (a) een evenement wordt geannuleerd; (b) een evenement wordt verplaatst naar een andere datum en u besluit om uw reservering voor het verplaatste evenement niet te behouden; of alleen de nominale waarde van het ticket zal worden terugbetaald als (a) of (b) zich voordoet. Ticketreserveringskosten zijn niet terugbetaalbaar.
Ik ben persoonlijke bezittingen kwijtgeraakt tijdens een van uw evenementen?
Als u een voorwerp bent kwijtgeraakt tijdens een van onze evenementen, neem dan contact met ons op via de contactpagina. Als de aanvraag dringend is, raden we u aan contact op te nemen met de locatie waar het evenement plaatsvond, aangezien onze kantoren tot 5 dagen na een evenement gesloten kunnen zijn.
Hoe kan ik spreker worden op uw evenementen?
Als u een spreker bent of een spreker wilt aanbevelen, neem dan contact met ons op via onze contactpagina met informatie over uw aanbeveling.
Hoe kan ik een factuur krijgen?
Facturen zijn beschikbaar in het ledengebied waartoe u toegang krijgt na het voltooien van uw reservering.
Kan ik een affiliate worden voor jullie evenementen en/of online cursussen?
Ja, natuurlijk, als u een partner wilt worden, ga dan naar onze partnerpagina.
Ik zou graag in contact willen komen met een van de sprekers op uw evenementen.
We zijn niet in staat om de contactgegevens van onze sprekers te verstrekken, maar als u contact met ons opneemt via onze contactpagina, zullen we ons best doen om uw verzoek door te sturen naar de spreker of een lid van zijn/haar team.
Ik ben de details over de locatie en het tijdstip kwijt.
Gelieve onze website te raadplegen voor details over de locatie en het tijdschema (indien van toepassing) of contacteer ons via de contactpagina.